Dołącz do słodkiej społeczności
W kolejnej edycji Słodkiego Klubu zajmiemy się tematem candy barów, wycen oraz sprzedaży. Pojawią się także praktyczne Live’y, między innymi z lepienia figurek oraz Live z aranżacją słodkiego stołu (tematykę wybiorą Klubowiczki).
Niespodzianek będzie tyle, że sama nie umiem ich zliczyć. Wewnątrz Słodkiego Klubu zrobimy konkurs, w którym nagroda główna przekroczy wartość 15 000 zł!
Słodki Klub stworzyłam po to, aby słodka branża w Polsce miała szansę rozwijać się zgodnie ze sztuką prowadzenia biznesu na wysokim poziomie. W szczególności jest to sfera dla początkujących i kobiet będących ze swoim biznesem w tzw. fazie intensywnego rozwoju.
Z okazji V edycji przygotowałam:

Ekspertki V edycji:
- Ula Stępniak
- Magdalena Sadowska (muza marketingu i reklamy)
- Angelika Chwyć (mistrzyni figurkowa)
- Katarzyna Wojtowicz (didżejka HACCP)
- Kasia Chojnacka (kolorowa księgowa)

Gościnnie wystąpią:
- florystka
- dekoratorka sal weselnych
- właściciele sali weselnej

Live’y praktyczne:
- składamy tort piętrowy
- robimy słodką figurkę
- aranżujemy candy bar
- robimy ofertę candy baru w Canvie
- tworzymy desery na candy bary (przepis, realizacja)

Live’y tematyczne:
- wycena candy barów
- wycena tortów musowych i monoporcji
- wycena tortów (jak reagować na podwyżki cen?)
Wywiady z gośćmi.
Raz w miesiącu sesja pytań i odpowiedzi z ekspertkami.
Extra bonusy:
➤ spotkanie Słodkiego Klubu w Warszawie na żywo w listopadzie
➤ 20% rabatu na produkty ze sklepu
Dlaczego warto dołączyć do Słodkiego Klubu?
- Zyskujesz nieograniczony dostęp do wszystkich webinarów Uli Stępniak (o wartości ponad 1000zł) oraz webinarów klubowych i live’ów z wszystkich edycji, które nie są dostępne nigdzie indziej, w tym do tych z poprzedniej edycji, z
- Możesz brać udział co miesiąc w specjalnych webinarach, live’ach i sesjach pytań i odpowiedzi tylko dla klubowiczek,
- Otrzymasz dostęp do kursu “Wszystko, co musisz wiedzieć o candy barach” o wartości 369zł,
- Dostaniesz pliki do pobrania, między innymi umowę z klientami, przepisy i zestaw topperów do druku, które nie są dostępne nigdzie indziej.
- Dołączysz do zamkniętej grupy na Facebooku, wyłącznie dla Słodkich Klubowiczek, gdzie toczą się ciekawe dyskusje, Klubowiczki się wspierają i darzą się zaufaniem,
- Otrzymasz zniżki na zakupy w sklepach ulastepniak.pl i biznesnaslodko.pl.
Jesteście ciekawe?
Dołączając do Słodkiego Klubu nauczysz się praktycznych umiejętności:

Przestaniesz mieć obawy o duże zlecenia, bo będziesz wiedziała jak je wycenić i zorganizować,

Nauczysz się, jak współpracować z Parą Młodą - od degustacji, poprzez wycenę aż do realizacji,

Nauczysz się, jak elastycznie podwyższać ceny, aby biznes był wciąż dochodowy.
Do kogo skierowana jest kolejna edycja
Słodkiego Klubu?
Do osób, które w swoim słodkim biznesie chcą osiągnąć wiele i potrzebują do tego odpowiednich narzędzi.
Motto najnowszej edycji:
Sięgaj po marzenia i … rób candy bary
Dowiesz się:

Jak skutecznie wprowadzić do oferty candy bary (i je sprzedawać)?

Jak wyceniać słodkie stoły, monoporcje i torty musowe?

Jak skonstruować i złożyć ofertę candy baru w Canvie?

Pokażę ci także:

Jakimi zasadami rządzą się wyceny w świecie, gdzie ceny wszystkich półproduktów i energii rosną!

Kilka praktycznych umiejętności cukierniczych, takich jak: składanie tortu piętrowego, lepienie słodkiej figurki, aranżacja candy baru!

Jak elastycznie dopasowywać się do wciąż zmieniających się przepisów i zasad!

Jak w dobie kryzysu nie tylko utrzymać, ale i rozwinąć swój biznes (tak, to jest możliwe)!

Jak wykorzystać wiedzę ekspertów do prowadzenia stabilnego słodkiego biznesu bez niespodzianek!
Słodki klub trwa 6 miesięcy. W tym czasie otrzymasz:
-
praktyczne porady od ekspertek,
-
dostęp do rewelacyjnej grupy na Facebooku, gdzie wsparcie i pomoc innych jest na wagę złota,
-
materiały do pobrania tylko dla Klubowiczek,
-
dostęp do nagrania pt. Wszystko co musisz wiedzieć o candy barach,
-
dostęp do wszystkich materiałów z poprzednich edycji, w tym do przepisów, livów i webinarów klubowych
Dodatkowo czekają na Ciebie:
-
konkursy z nagrodami,
-
możliwość uczestniczenia w warsztatach stacjonarnych z Ulą Stępniak i Magdą Sadowską,
-
pierwszeństwo w szkoleniach stacjonarnych Uli Stępniak,
-
zniżki na zakupy w sklepie na ulastepniak.pl,
-
notatki wizualne do webinarów.

Edukacja

Pomysły i inspiracje

Prezenty
Jak dołączyć do Słodkiego Klubu?
Następna możliwość dołączenia do Klubu planowana jest na 03/04 2023r.
Zapisz się na listę oczekujących, aby otrzymać informację, jak tylko drzwi do Klubu ponownie się otworzą!

Pytania i odpowiedzi
Zobacz archiwum Słodkiego Klubu
PONAD 50 WEBINARÓW DOSTĘPNYCH TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA KLUBOWICZEK – ponad 75 godzin merytorycznych nagrań
PONAD 20 WEBINARÓW Z REGULARNEJ OFERTY BEZPŁATNIE – ponad 30 godzin nagrań
PONAD 40 EKSPERCKICH LIVE Z ULĄ STĘPNIAK I JEJ GOŚĆMI
PONAD 10 WYWIADÓW TEMATYCZNYCH
PONAD 10 EKSPERTÓW Z BRANŻY CUKIERNICZEJ
Lista tematyczna live, webinarów, wywiadów z poprzednich edycji:
LIVE “Funkcjonowanie Słodkiego Klubu”
LIVE “Uwierz w siebie”
WEBINAR “Działalność gospodarcza w Słodkiej Branży
LIVE “Oferta Świąteczna”
LIVE “Lokal w Słodkim Biznesie – remont, urządzanie i praca na swoim”
WEBINAR “Wyceny słodkości bez tajemnic”
LIVE “Lokal w Słodkim Biznesie”
LIVE “Oferta na Candy Bar”
WEBINAR “CANDY BAR- Jak to się je?”
WEBINAR “Organizacja i planowanie w słodkim biznesie “
WEBINAR Magdaleną Sadowska “Marketing i sprzedaż w Słodkim Biznesie”
LIVE z I edycji Słodkiego Klubu
WEBINAR Joanna Sławińska “Skąd się bierze pewność siebie?”
WEBINAR Magdalena Sadowska “Niezbędne elementy promocji twojej firmy”
WEBINAR Ula Stępniak “Obsługa klienta w Słodkim Biznesie”
WEBINAR Ula Stępniak “Słodkości od A do Z”
WEBINAR Magdalena Sadowska “Prowadzenie fanpage – posty, planowanie, praca z creator studio”
WEBINAR Marta Teterycz “Odbiór pracowni cukierniczej przez sanepid”
WEBINAR Joanna Sławińska”Jak radzić sobie z wewnętrznym krytykiem”
WEBINAR Ula Stępniak”Jak zatrudnić dobrego pracownika”
WEBINAR Marta Teterycz”Jak przygotować się na kontrolę sanepidu”
WEBINAR Magdalena Sadowska “Projektowanie grafik w Canvie”
WEBINAR Ula Stępniak “Jak pozyskać klientów firmowych”
WEBINAR Joanna Sławińska “Pożegnaj perfekcjonizm”
WEBINAR “Niezbędnik początkującego fotografa”
WEBINAR “Współpraca z firmami – kawiarnie, sale weselne
WEBINAR Magdalena Sadowska “ABC ustawienia reklamy na Facebook’u i Instagramie”
WEBINAR Justyna Porowska “Podstawowe błędy w fotografii kulinarnej i sposoby na ich wykluczenie”
WEBINAR Ula Stępniak “Organizacja pracy w pracowni. Narzędzia, listy zadań, procedury”
WEBINAR Joanna Sławińska “Działaj mimo lęku”
WEBINAR Joanna Sławińska “Dbaj o siebie, czyli bądź swoją przyjaciółką”
WEBINAR Ula Stępniak – Budowanie marki w słodkim biznesie
WEBINAR Magdalena Sadowska – Porozmawiajmy o sprzedaży
WEBINAR Magdalena Sadowska “Jak zarządzać pieniędzmi?”
WEBINAR Ula Stępniak “Jak być na plusie w każdym miesiącu”
LIVE Ula Stępniak “Wyceny”
WEBINAR Magda Sadowska “Lejek sprzedażowy w słodkiej branży”
WEBINAR Magdalena Sadowska “Sprzedaż słodkich usług”
LIVE Ula Stępniak – Tajniki tynkowania
LIVE Ula Stępniak “Jak przyjmować zamówienia, planować harmonogram i przewidywać ilość pracy”
LIVE Ula Stępniak “Składanie tortów piętrowych”
LIVE Ula Stępniak “Wycena monoporcji i tortów musowych”
LIVE Małgorzata Bakuła “Jak napisać idealny biznesplan”
WEBINAR MagdY Sadowskiej – “Stwórz sama branding i logo”
WEBINAR Uli Stępniak: “System i organizacja pracy, kiedy pracujesz w pojedynkę”
LIVE Katarzyna Chojnacka – wszystko co musisz wiedzieć o działalności nierejestrowanej
LIVE Ula Stępniak “Kremy do tortów i kompozycje smakowe czyli jak stworzyć swoje słodkie menu”
- WEBINAR Ula Stępniak “Gdzie są klienci na torty weselne i candy bary?”
- WEBINAR “Jak dostosować lokal do prowadzenia słodkiego biznesu?”
- WEBINAR Ula Stępniak “Jak rozmawiać z klientami, żeby do Ciebie wracali?”
- KURS Ula Stępniak “Jak wyceniać swoje torty?”
- WEBINAR “Jak radzić sobie w kryzysowych sytuacjach?”
- WEBINAR Ula Stępniak “Targi ślubne-nabijanie kasy organizatorom czy szansa”
- WEBINAR Ula Stępniak “Candy bar – od czego zacząć?
- WEBINAR Ula Stępniak “Jak dopasować rodzaj słodyczy na candy bar?”
- WEBINAR Ula Stępniak “Jak zdobyć nowych klientów w sieci?”
- WEBINAR “Jak przekuć błędy w sukces?”
- WEBINAR Ula Stępniak “ABC konkurencji w słodkiej branży”
- WEBINAR Ula Stępniak “Organizacja pracy przy produkcji candy baru”
- WEBINAR “Jak dobrać smaki i ofertę do pracowni cukierniczej
- WEBINAR Ula Stępniak “Trendy kolorystyczne i faktury w słodkościach”
- WEBINAR „Jak podnieść ceny i nie zwariować?
- WEBINAR “Podstawy cukiernictwa “Rodzaje kremów, biszkoptów i tynków. Zasady łączenia smaków.”
LIVY PRAKTYCZNE:
- Live z Anią Jędrzejewską: “Malowanie na papierze cukrowym”
- live z Anią Jędrzejewską – “Podstawy malowania na papierze akwarelowym”
- live z Zuzią Nowakowską-Sikorą – dekorowanie tortu
- live z Ulą – rodzaje tynków i ich właściwości
- live Ula Stępniak – Tajniki tynkowania
- live z Ulą – składanie tortów piętrowych
- Ula – Dekorowanie babeczek: technika, narzędzia, kremy
WYWIADY:
- wywiad z Anetą i Magdą Cake It “Jak nie pracownia cukiernicza, to co?”
- wywiad z Kasią Wieczorek “ Jak połączyć pracę na etacie ze słodkim biznesem
- (Mums in the kitchen): “Jeśli nie słodki biznes, to co? czyli o pasji do zdjęć kulinarnych”
- wywiad z Zuzią Nowakowską-Sikorą “Słodki biznes inaczej czyli jak zarabiać nie robiąc tortów na zamówienie”
Kiedy startuje Klub?
Piąta edycja Słodkiego Klubu rusza 01.10.2022.
Jeśli nie można już/jeszcze dołączyć to – zapisz się na listę oczekujących aby tego nie przegapić!
Jeśli brałam udział w poprzedniej edycji czy mam specjalne warunki dołączenia?
Możesz przedłużyć swój udział w Klubie, w specjalnej cenie. Informacje znajdziesz na mailu.
Przez jaki czas będę mieć dostęp do klubu?
Jedna edycja Słodkiego Klubu trwa 6 miesięcy.
Czy wszystkie nowe webinary będą zapisane w moim panelu w klubie?
Tak, wszystkie nagrania będą dostępne po zalogowaniu do Klubu
Czy można zapłacić paypalem?
Tak. Jest możliwość zrobienia przelewu lub płatności PayPal.
Czy dostanę FV?
Tak. Proszę tylko o uzupełnienie danych do FV w polach do tego przeznaczonych podczas zakupu.
Jak mogę się zalogować do Klubu
Na maila po zakupie otrzymujesz link, login i hasło.