fbpx

Ostatnia edycja Słodkiego Klubu
w takiej formule!

Motto 6 edycji: Wznieś swój słodki biznes na wyższy poziom!

Zyskaj nieocenione wsparcie w prowadzeniu Słodkiego Biznesu i bądź częścią najprężniej rozwijającej się społeczności właścicielek autorskich pracowni cukierniczych w Polsce.

Słodki Klub stworzyłam po to, aby słodka branża w Polsce miała szansę rozwijać się zgodnie ze sztuką prowadzenia biznesu na wysokim poziomie. W szczególności jest to sfera dla początkujących i kobiet będących ze swoim biznesem w tzw. fazie intensywnego rozwoju.

Z okazji VI edycji przygotowałam:

Ekspertki VI edycji:

  • Ula Stępniak 
  • Magdalena Sadowska (muza marketingu i reklamy)
  • Angelika Chwyć (mistrzyni figurkowa)
  • Justyna Porowska (fotografka kulinarna)
  • Katarzyna Wojtowicz (didżejka HACCP)
  • Kasia Chojnacka (kolorowa księgowa)

Live’y praktyczne:

  • podstawy projektowania grafiki w Canvie
  • ustawienie reklamy na Facebooku
  • robimy razem tort musowy
  • dekorowanie babeczek
  • figurka z masy cukrowej
  • robimy razem bento cake

Live’y tematyczne:

  • wycena tortów
  • branża weselna – jak się wyróżnić
  • budowanie marki pracowni w social mediach
  • możliwości rozwoju słodkiego biznesu
  • zatrudnienie pracownika
  • fotografia kulinarna – jak robić ładne zdjęcia telefonem

Dodatkowo:

  • sesje pytań i odpowiedzi z ekspertkami
  • sesja na zoomie z Ulą Stępniak
  • wywiady z gośćmi

Wywiady z gośćmi.

Raz w miesiącu sesja pytań i odpowiedzi z ekspertkami.

Extra bonus:
➤ stałe 20% rabatu na produkty ze sklepu w czasie trwania edycji Klubu

Dlaczego warto dołączyć do Słodkiego Klubu?

  • Zyskujesz nieograniczony dostęp do wszystkich webinarów Uli Stępniak (o wartości ponad 1200zł) oraz webinarów klubowych i live’ów z wszystkich edycji, które nie są dostępne nigdzie indziej, w tym do tych z poprzedniej edycji, 
  • Możesz brać udział co miesiąc w specjalnych webinarach, live’ach i sesjach pytań i odpowiedzi tylko dla klubowiczek, 
  • Otrzymasz ebook “WyCeń się” o wartości 179zł,
  • Dostaniesz pliki do pobrania, przepisy i zestaw topperów do druku, które nie są dostępne nigdzie indziej.
  • Dołączysz do zamkniętej grupy na Facebooku, wyłącznie dla Słodkich Klubowiczek, gdzie toczą się ciekawe dyskusje, Klubowiczki się wspierają i darzą się zaufaniem,
  • Otrzymasz zniżki na zakupy w sklepach ulastepniak.pl i biznesnaslodko.pl.

Jesteście ciekawe?

Dołączając do Słodkiego Klubu nauczysz się praktycznych umiejętności:

prawidłowej wyceny swoich produktów

projektowania oferty w programie graficznym

ustawienia reklamy

składania tortów piętrowych

dekoracji babeczek

Do kogo skierowana jest kolejna edycja
Słodkiego Klubu?

Do osób, które w swoim słodkim biznesie chcą osiągnąć wiele i potrzebują do tego odpowiednich narzędzi.

Motto najnowszej edycji:

 

Wznieś swój słodki biznes na wyższy poziom!

Co na Ciebie czeka w tej edycji?

Biznesowe treści niedostępne nigdzie indziej – tylko w Słodkim Klubie uczę, w jaki sposób stworzyć i rozwinąć słodki biznes

Merytoryczne rady w jaki sposób rozwinąć słodki biznes

Marketingowe porady od praktyczki, która na co dzień buduje i wspiera kobiece biznesy.

Praktyczne Live’y: z podstaw projektowania, ustawiania reklam, dekorowania tortów i babeczek.

Materiały i przepisy niedostępne w żadnym innym miejscu.

Grupa Słodkiego Klubu na Facebooku – jedyne takie miejsce w sieci, gdzie są torty, a nie ma hejtu, tylko wsparcie i merytoryczne rady.

Pokażę ci także:

w jaki sposób prowadzić rentowny słodki biznes

jak przygotować się do odbioru pracowni/kuchni domowej

jak zachęcić klientów do kupowania własnie u Ciebie

Opinie:

Słodki klub trwa 6 miesięcy. W tym czasie otrzymasz:

  • praktyczne porady od ekspertek,

  • dostęp do rewelacyjnej grupy na Facebooku, gdzie wsparcie i pomoc innych jest na wagę złota,

  • materiały do pobrania tylko dla Klubowiczek,

  • dostęp do ebooka “WyCeń się”

  • dostęp do wszystkich materiałów z poprzednich edycji, w tym do przepisów, livów i webinarów klubowych

Dodatkowo czekają na Ciebie:

  • zniżki na zakupy w sklepie na ulastepniak.pl,

  • notatki wizualne do webinarów.

 

Edukacja

Pomysły i inspiracje

Prezenty

Jak dołączyć do Słodkiego Klubu?

Półroczny dostęp do klubu – VI edycja – to koszt 439 zł.

Obecne Klubowiczki otrzymają możliwość przedłużenia członkostwa w atrakcyjnej cenie (sprawdź maila!).

Zakup członkostwa jest możliwy już od 13-go marca!

 

Wskakujesz na pokład?

Pytania i odpowiedzi

Zobacz archiwum Słodkiego Klubu

PONAD 50 WEBINARÓW DOSTĘPNYCH TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA KLUBOWICZEK – ponad 75 godzin merytorycznych nagrań

PONAD 20 WEBINARÓW Z REGULARNEJ OFERTY BEZPŁATNIE – ponad 30 godzin nagrań

PONAD 40 EKSPERCKICH LIVE Z ULĄ STĘPNIAK I JEJ GOŚĆMI

PONAD 10 WYWIADÓW TEMATYCZNYCH

PONAD 10 EKSPERTÓW Z BRANŻY CUKIERNICZEJ

 

Lista tematyczna live, webinarów, wywiadów z poprzednich edycji:

LIVE “Funkcjonowanie Słodkiego Klubu” 

LIVE “Uwierz w siebie” 

WEBINAR “Działalność gospodarcza w Słodkiej  Branży 

LIVE “Oferta Świąteczna”

LIVE “Lokal w Słodkim Biznesie – remont, urządzanie i praca na swoim” 

WEBINAR  “Wyceny słodkości bez tajemnic” 

LIVE “Lokal w Słodkim Biznesie”

 

LIVE “Oferta na Candy Bar” 

 

WEBINAR “CANDY BAR- Jak to się je?” 

 

WEBINAR “Organizacja i planowanie w słodkim biznesie “

 

WEBINAR Magdaleną Sadowska “Marketing i sprzedaż w Słodkim Biznesie” 

 

LIVE z I edycji Słodkiego Klubu

WEBINAR Joanna Sławińska “Skąd się bierze pewność siebie?” 

WEBINAR Magdalena Sadowska “Niezbędne elementy promocji twojej firmy”

WEBINAR  Ula Stępniak “Obsługa klienta w Słodkim Biznesie” 

WEBINAR Ula Stępniak “Słodkości od A do Z” 

WEBINAR Magdalena Sadowska “Prowadzenie fanpage – posty, planowanie, praca z creator studio” 

WEBINAR Marta Teterycz “Odbiór pracowni cukierniczej przez sanepid”

WEBINAR Joanna Sławińska”Jak radzić sobie z wewnętrznym krytykiem”

WEBINAR Ula Stępniak”Jak zatrudnić dobrego pracownika” 

WEBINAR Marta Teterycz”Jak przygotować się na kontrolę sanepidu”

WEBINAR Magdalena Sadowska “Projektowanie grafik w Canvie”

WEBINAR Ula Stępniak “Jak pozyskać klientów firmowych” 

WEBINAR Joanna Sławińska “Pożegnaj perfekcjonizm”

WEBINAR “Niezbędnik początkującego fotografa” 

WEBINAR “Współpraca z firmami – kawiarnie, sale weselne

WEBINAR Magdalena Sadowska “ABC ustawienia reklamy na Facebook’u i Instagramie”

WEBINAR Justyna Porowska “Podstawowe błędy w fotografii kulinarnej i sposoby na ich wykluczenie” 

WEBINAR Ula Stępniak “Organizacja pracy w pracowni. Narzędzia, listy zadań, procedury” 

WEBINAR Joanna Sławińska “Działaj mimo lęku” 

WEBINAR Joanna Sławińska “Dbaj o siebie, czyli bądź swoją przyjaciółką” 

WEBINAR Ula Stępniak – Budowanie marki w słodkim biznesie 

WEBINAR Magdalena Sadowska – Porozmawiajmy o sprzedaży 

WEBINAR Magdalena Sadowska “Jak zarządzać pieniędzmi?”

WEBINAR Ula Stępniak “Jak być na plusie w każdym miesiącu”

LIVE Ula Stępniak “Wyceny”

WEBINAR Magda Sadowska “Lejek sprzedażowy w słodkiej branży”

WEBINAR Magdalena Sadowska “Sprzedaż słodkich usług”

LIVE Ula Stępniak – Tajniki tynkowania

LIVE Ula Stępniak “Jak przyjmować zamówienia, planować harmonogram i przewidywać ilość pracy”

LIVE Ula Stępniak “Składanie tortów piętrowych” 

LIVE Ula Stępniak “Wycena monoporcji i tortów musowych”

 

LIVE Małgorzata Bakuła “Jak napisać idealny biznesplan”

WEBINAR MagdY Sadowskiej – “Stwórz sama branding i logo”

WEBINAR Uli Stępniak: “System i organizacja pracy, kiedy pracujesz w pojedynkę”

LIVE Katarzyna Chojnacka – wszystko co musisz wiedzieć o działalności nierejestrowanej 

 

LIVE Ula Stępniak “Kremy do tortów i kompozycje smakowe czyli jak stworzyć swoje słodkie menu”

  • WEBINAR  Ula Stępniak “Gdzie są klienci na torty weselne i candy bary?” 
  • WEBINAR “Jak dostosować lokal do prowadzenia słodkiego biznesu?” 
  • WEBINAR  Ula Stępniak “Jak rozmawiać z klientami, żeby do Ciebie wracali?”
  • KURS  Ula Stępniak “Jak wyceniać swoje torty?” 
  • WEBINAR “Jak radzić sobie w kryzysowych sytuacjach?” 
  • WEBINAR  Ula Stępniak “Targi ślubne-nabijanie kasy organizatorom czy szansa” 
  • WEBINAR  Ula Stępniak “Candy bar – od czego zacząć?
  • WEBINAR  Ula Stępniak “Jak dopasować rodzaj słodyczy na candy bar?” 
  • WEBINAR  Ula Stępniak “Jak zdobyć nowych klientów w sieci?”
  • WEBINAR “Jak przekuć błędy w sukces?”
  • WEBINAR  Ula Stępniak “ABC konkurencji w słodkiej branży”
  • WEBINAR  Ula Stępniak “Organizacja pracy przy produkcji candy baru” 
  • WEBINAR “Jak dobrać smaki i ofertę do pracowni cukierniczej 
  • WEBINAR Ula Stępniak “Trendy kolorystyczne i faktury w słodkościach”
  • WEBINAR „Jak podnieść ceny i nie zwariować?
  • WEBINAR “Podstawy cukiernictwa “Rodzaje kremów, biszkoptów i tynków. Zasady łączenia smaków.”

LIVY PRAKTYCZNE:

  • Live z Anią Jędrzejewską: “Malowanie na papierze cukrowym”
  • live z Anią Jędrzejewską – “Podstawy malowania na papierze akwarelowym” 
  • live z Zuzią Nowakowską-Sikorą – dekorowanie tortu
  • live z Ulą – rodzaje tynków i ich właściwości 
  • live Ula Stępniak – Tajniki tynkowania
  • live z Ulą – składanie tortów piętrowych 
  • Ula – Dekorowanie babeczek: technika, narzędzia, kremy

 

WYWIADY:

  • wywiad z Anetą i Magdą Cake It “Jak nie pracownia cukiernicza, to co?” 
  • wywiad z Kasią Wieczorek “ Jak połączyć pracę na etacie ze słodkim biznesem 
  • (Mums in the kitchen): “Jeśli nie słodki biznes, to co? czyli o pasji do zdjęć kulinarnych”
  • wywiad z Zuzią Nowakowską-Sikorą “Słodki biznes inaczej czyli jak zarabiać nie robiąc tortów na zamówienie”
Kiedy startuje Klub?

Szósta edycja Słodkiego Klubu rusza 01.04.2023.

Jeśli nie można już/jeszcze dołączyć to – zapisz się na listę oczekujących aby tego nie przegapić!

Jeśli brałam udział w poprzedniej edycji czy mam specjalne warunki dołączenia?

Możesz przedłużyć swój udział w Klubie, w specjalnej cenie. Informacje znajdziesz na mailu.

Przez jaki czas będę mieć dostęp do klubu?

Jedna edycja Słodkiego Klubu trwa 6 miesięcy.

Czy wszystkie nowe webinary będą zapisane w moim panelu w klubie?

Tak, wszystkie nagrania będą dostępne po zalogowaniu do Klubu

Czy można zapłacić paypalem?

Tak. Jest możliwość zrobienia przelewu lub płatności PayPal.

Czy dostanę FV?

Tak. Proszę tylko o uzupełnienie danych do FV w polach do tego przeznaczonych podczas zakupu.

Jak mogę się zalogować do Klubu

Na maila po zakupie otrzymujesz link, login i hasło.